IP Telefonie, Virtual PBX pentru business cu statistica apeluri
SHARED Virtual PBX
de la 3 operatori per utilizator x 60.00 MDL
Înregistrare apeluri30 zile 80.00 MDL
NotificăriGrupă Telegram 40.00 MDL
Robot mesajeMesaj Înregistrat + 1000.00 MDL Taxa de instalare
Robot IVRMesaj IVR + 200.00 MDL Taxa de instalare
PRIVATE Virtual PBX
de la 3 operatori per utilizator x 60.00 MDL
Înregistrare apeluri30Gb = 100.00 MDL
60Gb = 200.00 MDL
90Gb = 300.00 MDL
120Gb = 400.00 MDL
150Gb = 500.00 MDL
3 Grupe Telegram 50.00 MDL; 5 Grupe Telegram 70.00 MDL
Conectare CRMAMO-CRM 100.00 MDL + 400.00 MDL. Taxa de instalare Oricare alt CRM + 400.00 MDL /oră Suport tehnic"
StatisticăStandart IP HOST = 100.00 MDL
Avansat FreePBX = 700.00 MDL
PRO Vistep = 740.00 MDL
Mesaj Înregistrat + 1000.00 MDL Taxa de instalare
Robot IVRMesaj IVR + 200.00 MDL Taxa de instalare
Contactarea automată A bazei de contacte și repartizarea apelurilor către operatori
Statistica de performanță; Orele de vârf; Instrumente automatizate;
Pentru Hoteluri, oficii oferă un sistem sigur pentru comunicare internă.
Contactarea clienților cu sunet înregistrat prealabil pentru informare sau ofertă.
Contactarea automată A bazei de contacte și repartizarea apelurilor către operatori
Configurare individuală a serviciului de Ip Telefonie conform necesităților.
IP Telefonie 3
IP Telefonie 5
IP Telefonie 7
IP Telefonie 10
IP Telefonie 15
IP Telefonie 20
IP Telefonie 25
IP Telefonie 30
IP Telefonie 35
_avantage_title_11
_avantage_desc_11
Apeluri simultane
Activând liniile simultane nu vă mai faceți griji că linia este ocupată și restul clienților nu vă mai pot telefona. Chiar dacă vă telefonează 10,20,50 clienți în același timp apelul acestuia va fi transmis către managerii companiei dvs.
Înregistrarea apelurilor
Cunoașteți ce vorbesc angajații cu clienții? Cunoaște angajatul ce produs vinde sau știe toate detaliile despre acesta ? Îi este simplu să convingă un client să facă procurarea? Ascultînd apelurile o să primiți răspuns la toate aceste întrebări.
Număr unic
Este important ca numărul companiei să fie ținut minte. Cu telefonia IP este posibil de a folosi un singur număr pentru apelurile chiar dacă în același timp mai mulți operatorii telefonează clienți sau primesc apeluri.
Notificări
Atunci cînd fiecare client este important, este obligatoriu să fim anunțați despre orice apel pierdut. Sistemul de notificări transmite mesaje prin diverse metode către angajații dvs ca să telefoneze clientul cît mai repede posibil.
Conectare cu CRM
Conectarea telefonie cu sistemele de CRM vă oferă posibilitatea de a vedea pe ecranul calculatorului numele persoanei sau compania care vă telefonează. De asemenea veți avea posibilitatea de a asculta sau efectua apelurile direct din CRM.
Întrebări frecvente
În caz că o să efectuați apeluri de la calculator sau CRM se recomandă să folosiți căștile. Dacă aveți puține apeluri, telefonul SIP cu fir sau radio este alegerea perfectă.
Pentru o calitate buna a discuției este recomandat să aveți un abonament la internet cu viteză de cel puțin 10Mbps indiferent de operatorul care ați aleges.
Pentru a garanta calitatea bună a discuției fără întreruperi recomandăm să folisiți ca router echipamentele Mikrotik sau Cisco. Calculatoarele trebuie să fie conectate prin cablu de rețea. (Nu se recomandă conectarea calculatoarelor de pe care se telefonează prin WiFi)
Da, poți conecta numărul tău la stația noastră de IP Telefonie chiar dacă l-ai cumpărat de la alt furnizor local sau din străinătate. Pentru a realiza acest lucru, este necesar să ceri de la operatorul respectiv datele SIP pentru conectare, cum ar fi IP-ul, login-ul și parola de la SIP.
Ei au încredere în noi





