Administrare, mentenanță și asistență tehnică IT
Asistența IT vizează înlocuirea și externalizarea rolului tehnicianului intern, oferind costuri reduse și acces la experți IT.
IT Basic
pana la 10 utilizatori
IT Premium
pana la 25 utilizatori
Sisteme de operare
Alegeți sistemul de operare care se potrivește necesităților dvs





Ce înseamnă mentenanță și asistență IT?
Administrare, mentenanță și asistență tehnică IT este un serviciu externalizat prin care prestatorul de servicii este responsabil de starea tehnică a computerelor, serverelor, echipamentelor periferice (imprimanta, scaner) și rețelei a companiilor mici și mijlocii.
Serviciul de asistență IT are scopul de înlocuire și externalizare a funcției de tehnician în cadrul companiei pentru un cost mai scăzut și acces la o echipă de tehnicieni cu experiență în domeniul IT.
Cum funcționează serviciul de asistență?
- După semnarea contractului, tehnicienii iphost se deplasează la client pentru a audita, configura și instala softurile speciale care permit accesul tehnicienilor pe echipamente de la distanță.
- Angajaților clientului le se atribuie un număr ID și datele de contact pentru a lua legătura cu tehnicienii pentru orice întrebare tehnică. Angajatul va comunica numărul ID al echipamentului pentru ca tehnicienii să identifice ușor echipamentul și să îl poată diagnostica de la distanță.
Ce probleme soluționează echipa tehnică?
- Instalare și update softuri, aplicații
- Ștergerea softurilor învechite sau dăunătoare
- Scanarea și curățarea computerelor de virus
- Îmbunătățirea vitezei de lucru a computerului
- Configurare backup, restabilire fisiere din backup
- Configurarea echipamentelor de rețea: Router, WiFi
- Configurare Firewall și protejarea datelor
Ce costuri adiționale pot apărea pe parcurs?
Costurile adiționale pot apărea în următoarele cazuri:
- Echipamentul este învechit sau defect și este necesar achiziționarea unui echipament nou sau înlocuirea unor detalii.
- Trebuie de trasat cablu de rețea sau de făcut lucrări cu aparatul de găurit
Întrebări frecvente
DA, instalam Anti-Virus Kaspersky Cloud licențiat, clientul doar va trebui să achite costul licențierii.
Deoarece majoritatea utilizatorilor computerului nu cunosc cum să reacționeze când primesc alerte că computerul este virusat și de obicei ignoră această alertă, echipa iphost va primi aceste în panoul de control Cloud și va decide ce trebuie să facă cu fișierele infectate.
NU încărcăm imprimantele cu toner dar putem înlocui cartușele cu altele noi.
Încărcarea imprimantelor cu toner nu este o practică recomandată de către producători iar această practică duce la deteriorarea rapidă a imprimantei și anularea garanției acesteia.
Ei au încredere în noi





