Clientul ne aude rau
În cazul cînd primim mai multe recenții de la client că ne aude rău, trebuie să facem Echo testul
- Pentru a face echo testul trebuie să apelăm de pe softphone la următorul număr *43
- Cînd facem apelul o să auzim robotul telefonului care va vorbi cîteva secunde iar după aceasta putem vorbi noi în regim de ecou
- În timpul ce vorbil o să ne auzim în căști, dacă ne auzim bine înseamnă că nu este nevoie de făcut careva modificări (posibil clientul care sa plîns pe calitatea sunetului se afla într-o zună unde nu pridea bine mobilul)
- În cazul că ne auzim rău în regim de Echo, trebuie să ne asigurăm că pe microsip setările microfonului și a volumului sunt setate la 50%. După ce am setat microfonul și sunetul repetămm echo testul, în cazul că deja totul e bine punem receptorul.
Dacă echo testul nu a ajutat la soluționarea problemei telefonați la echipa tehnică IPHOST 022 011 011